En 2° ESO fixeron 10 vehículos con circuito inversor de xiro do motor, e cunha polea reductora da velocidade. En grupos de 4 persoas, cada grupo deseñou a carcasa do seu proxecto diferente. Creatividade+Técnica+Ciencia.
O resultado:
Funciona así:
Neste blog mostraranse algúns proxectos e traballos que se fan na clase de tecnoloxía, a parte práctica. "O que temos que aprender a facer, aprendémolo facendo" (Aristóteles, IV a.C. )
En 2° ESO fixeron 10 vehículos con circuito inversor de xiro do motor, e cunha polea reductora da velocidade. En grupos de 4 persoas, cada grupo deseñou a carcasa do seu proxecto diferente. Creatividade+Técnica+Ciencia.
O resultado:
Funciona así:
En 1° fan xogos de conectar pregunta con resposta para pechar o circuíto eléctrico e así funcione a lámpara e o zumbador. Aproveitamos o tema traballado na clase sobre as inventoras, as programadoras e os edificios de Rodolfo Ucha de Ferrol. E de paso repasamos o tema estudado de electricidade.