jueves, 20 de abril de 2023

Construímos mandos para xogar aos xogos que programamos con Scratch.

 En 1º ESO programamos, na clase,varios xogos con Scratch. Logo, construímos, por grupos, diferentes mandos e xogos como plataformas ou guitarras, conectados ao computador coa tarxeta electrónica Makey Makey, que convirte obxetos cotidianos en paneles táctiles sempre que sexan conductores de electricidade para pechar o circuito e que funcione o programado. Así, empregamos cinta de cobre para conectar, papel aluminio ou botóns de plastilina conductora, fíos de aluminio, grafito,....

Segue as frechas coas mans:

 


Pechando circuito, poden xogar as catro alumnas que fixeron este proxecto,así:

Segue as frechas cos pes:

 

 Partes do corpo:



Mando para o xogo da nave dispara asteroides:

En proceso:


Xa feito funciona así:

 Outro mando para o xogo dos asteroides:

Mando para xogo de carreira de coches, en proceso...fixeron unha proba en papel con grafito conductor, logo xa o fixeron en madeira de contrachapado, cos conductores de cobre e os botóns de plastilina conductora Play-Doh:

En proceso:

 Xa feito:


 



MANDO para o xogo da bateadora:

Outro modelo de mando feito con madeira de aglomerado:

 


 Xogando:


Construindoo:


En proceso:


Xogo As partes do corpo:

Construíndoo xa comproban que funciona ben, grabaron coa súa voz os nomes das partes do corpo no entorno de programación visual de Scratch.


- Guitarra:

Probando:

 Tocando:


 Construindo:



 Fabricáronlle unha púa de aluminio para tocar:



-Outro mando moi orixinal, coa tarxeta Makey Makey dentro do mando:
 
-E este último, onde a tarxeta vai directamente unida ao mando.


martes, 18 de abril de 2023

Visitamos a FP Innova Galicia 2023

 O 23 de marzo o departamento de tecnoloxía organiza a visita ao evento con 4º E.S.O. na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela.

Trátase dun evento que na súa quinta edición móstrase como un referente na difusión da innovación didáctica e tecnolóxica, na transferencia do coñecemento y na capacidade de emprender na que está inmersa a Formación Profesional de Galicia.


Mandos electrónicos de concurso preguntas.

 En 4º ESO fixemos estos pulsadores de madeira coa electrónica conectada dentro dunha caixa de madeira para que o concursante que primeiro pulse bloquee o pulsador do contrario, así so aluma a bombilla do que acerta e soa o zumbador do seu pulsador. E ten un pequeno pulsador para reiniciar o xogo.

Cada pulsador leva un zumbador e un final de carreira conectados aos relés, bombillas e pulsador da caixa do xogo.

As tarxetas  coas preguntas e respostas as fixemos do tema de telecomunicacións do temario do curso.

 

 

O seu funcionamento é así:

 O CIRCUITO ELÉCTRICO É:




Norias- circuito mecánico e circuito eléctrico.

En 2º da E.S.O. fixemos estas norias cun circuito mecánico que consiste nunha transmisión do movemento dende o motor á noria a través dun conxunto de poleas e correas, en concreto son dúas parellas de poleas de diferente diámetro, sempre de menor a maior, para reducir a velocidade. E cun circuito eléctrico co motor e a bombilla asociados en paralelo para que funcionen con toda a enerxía da pila, e cun interruptor.


 


Fotos do proceso:



 E o funcionamento: